13 Temmuz 2010 Salı

ah aşk!


Dönen bu kısır döngünü nasıl yerleştiğini anlamak için bazı romantik-komedi filmlerini izledim. yorumları okudum. başında tatlı başladılar.. iyi gidiyor. herkes zengin herkes iyi. herkes mükemmel bir dertleri aşk. ve kadınlar.! hep yeniliyor.
üzüldüm onlara izlerken filmi. ağlayasım bile geldi ( çok ilginç) . yapılınacak şey değildi çünkü. kızlar her karede masumca aldanıp usulca sokuluyorlar karşıya.. tarafa. karşa tarafa.
atlıyorlarmı desem...
üzülüyor sonra baktım adam onu kale almıyor o geceden sonra. e bende üzüldüm.
ağlıyor kız evinde. ihanete uğradı ve şapka onun kafasına değil başkasına konuldu. bunu gördü. bende ağladım.
kalbi kırıldı hatunun çoğu filmde.. benimde kalbim kırıldı. inciniyor. hayat ona zor geliyor. alkol.. sigara.. hemen bağımlılık moduna giriyor. bakıyorum incinmişim o an bende.. (etkileniyorum tabi)
en sonunda ;
ve kadın hırslanıyor.. o tabloyu gördükten ve hayal kırıklığını yaşadıktan sonra toz'larını atmak istiyor. tek tek başlıyor tozmudur bokmudur kırıkmıdır çöpmüdür.. at allah at.. helal valla çokda iyi başarıyorlar hepsinde.. güçleniyor.
bu arada telefonlar! evet.. sürekli çalıyoor kadının telefonu .. başka bedenlerde gezinmeyi her zaman kural bilen adam ( hayattada başarılı oluyorlar çoğu zaman + parada bok) o üzdüğü kadını istiyor.. farklı geliyor kadında ona birşeyler genelde hepsinde. düşüyor peşine.. arıyor tarıyor.. hırslanmıştı tabi kadın illaki süründürme moduna getiriyor .. kadın başarıda sınır tanımıyor.. güzelleşiyor hatta.
ve bir gün o adam o kadın.. tamamen değişmiş şekilde, adamın burnu fena sürçülmüş. kadın artık o çıplak gözlerle bunu tamamen net görüyor.
onu geri kazanmak için uğraşan, hayır,hayır sürünen adam karşısında.. vazgeçmemiş,geçmeyecek.! hala kanıtlıyor ve bin yılda olsa kanıtlarım gözüyle cin gibi bakıyor..
kadın sonunda bütün baraşılarınıda göğsünde toplayarak cevap vermenden tek hamle ile kocaman öpüşme moduyla adama ; bencede yeterince savaştın elbette seninim artık. bakışı atıyor.
Nemi oldu diyorum.. hazin hazin hazin hazin... şıçtılar topladılar. adam tükürdüğünüde yaladı, ama şavaştıda kadını için, hemde çok.. vee ; mutlu son.!
yanlız dikkatimi birşey çekti "en sonunda" kısmından sonra yazdıklarım-yaşananlar
ulan a.. koyayım hiç bizde böyle olmuyor.. bizi geçtim çoğu gerçek hayata bağlı olan yaşamlarda da böyle olmuyor..
ya bir formülü var biz bilmiyoruz yada bunları gerçekten yaşayanlar varki bu kadar gerçekçi yansıtılıyor.
yaşayan varsa iksirmi koca karı ilacımı neyse dağıtsınlar bari.
yada en iyisi beşeri aşkamı sarmaktır nedir..
-bende boku boku yaşamışım zaten filmleri izlerken hatunla aynı duyguları..-
sadece şu mısra geçti gitti aklımda.. ve en gerçekçi kalacak olan hep bu mısra olacak biliyorum demeyide eklemeden duramadım.
çünkü ; gerçekçi yaşamda fark edilsin yada edilmesin felsefe hep bu olmuştur olacakta. ;
" ah aşk! bir topluluğun fotoğraf çekildikten sonra dağıldığı an" (bknz;boşluk)

1 yorum:

  1. bir de o "dönüş"lerde seninle göz göze geldiğimiz an.
    ve ben hala bekliyorum.belki senden cok farklı diyarlarda.belki buldum aşkı.yine de bekliyorum.alışkanlık belki,hiç bilmiyorum.
    büyümüş gözbebeklerimde hecelere ayrılmış a-ş-k.

    YanıtlaSil